פיזיותרפיסט ספורט

פעילות גופנית הינה חלק חשוב בשמירה על הבריאות – אולי החשוב ביותר. שמירה על כושר גופני תעזור לנו לשמור מדדים תקינים כגון לחץ דם, משקל תקין, רמות סוכר בדם, שומנים בדם ועוד. אלא שלעיתים פעילות ספורטיבית גורמת לפציעות \ כאב. חלקן אקוטיות וחלקן מתמשכות ונוצרות משחיקה שהולכת וגוברת עם הזמן. או לחץ ועומס גדולים מהרגיל בנקודות מסוימות. לכל מי שסובל מפציעה בגלל תנועה פתאומית או בגלל בעיה שהלכה והחמירה עם הזמן יש מענה רפואי מתאים שניתן על ידי פיזיותרפיסט ספורט. במרכז קונטקט מאבחנים ומטפלים בספורטאים ובכל מי שיש לו בעיה אורתופדית. או בעיות כמו שיקום לאחר ניתוח ובעיות פציעה כרוניות שחוזרות ונשנות. בעזרת פיזיותרפיה והתאמת שיטות טיפול נוספות, אנו משיגים שיקום והחלמה.

מה עושה למענכם פיזיותרפיסט ספורט?

כשאתם באים למרכז שיקום אורתופדי כדי לאבחן ולקבל טיפול בבעיות שונות, פיזיותרפיסט ספורט בונה למענכם תכנית שיקום וטיפולים. יחד עם אנשי המקצוע כמו רופאים מומחים ודיאטנית קלינית. השילוב של כל התחומים בונה מכלול שמטפל בכל היבט של שיקום אורתופדי. כל זאת על מנת להחלים מפציעת ספורט לא צפויה או להשתקם מפציעות וניתוחים בכלל, כמו תאונות ומחלות שונות. כדי להבין כיצד אפשר להתקדם בשיקום יש לבדוק את נתוני המטופל. יש לקבל את תוצאות הבדיקות והאבחונים שעבר בבית החולים או אצל הרופא. ואז כמובן להתחיל לבנות את תכנית השיקום. 

בעיות אורתופדיות מחייבות שיקום

אצלינו בקונטקט הפיזיותרפיסט עובד אתכם על החזרת התפקוד, הכושר והתנועה לאחר פציעה. הפיזיותרפיסט ילווה אתכם לאורך כל התהליך הטיפול בפציעות ספורט ויהיה שותף מלא שלכם לשיקום. לכן, חשובה מאד העבודה המשותפת גם ברמה האישית. אנו במרכז קונטקט מודעים מאד לקשר האישי ולכן הצוות שלנו נבחר בקפידה. הפיזיותרפיסט ידריך אתכם לאילו שינויים עליכם לבצע בתוכנית האימון. הוא ידייק את שלבי השיקום ויעביר הערכה לגבי זמן החזרה המלאה לספורט. כמובן תוך שימת דגש לפעילות נכונה שתפחית סיכון לפציעות נוספות בעתיד. 

אנו בקונטקט מתמחים בעבודה עם ספורטאים ובעלי נסיון רב שנים בתחום – עובדה שתעזור לכם לחזור לענף הספורט שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר, ובשאיפה בזמן הקצר ביותר הניתן. 

פוסטים נוספים לקריאה

כאבי גב תחתון

מיתוסים על כאבי גב

שיקום לאחר תאונת דרכים

שיקום אורתופדי לאחר תאונת דרכים

טיפול בכאבי דורבן

טיפול בכאבי דורבן באמצעות גלי הלם

פציעות ספורט

טיפול בפציעות ספורט: גישה מקצועית של פיזיותרפיסט ספורט

טיפול בכאבי גב תחתון

טיפול בכאבי גב תחתון

פריצת דיסק

פריצת דיסק ובלט

הכנה לסקי

הכנה לעונת הסקי – ניתוח יכולות גופניות למניעת פציעות וחופשה בריאה

שיקום תנועתי

שיקום תנועתי

שחזור רצועה צולבת

ניתוח שחזור רצועה צולבת

שיקום באמצעות פילאטיס

פילאטיס שיקומי – לחזור ליכולות מלאות, בזמן קצר

אימון כושר שיקומי

אימון כושר שיקומי

שיקום פציעות ספורט

שיקום פציעות ספורט

פיזיותרפיסט ספורט

פיזיותרפיסט ספורט

גלי הלם

מה זה טיפול בגלי הלם?

טיפול וסטיבולרי

טיפול וסטיבולרי

× איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן