פילאטיס שיקומי – לחזור ליכולות מלאות, בזמן קצר

שיקום באמצעות פילאטיס הוא הפתרון עבור כל פציעה או בעיה רפואית המגבילה את התפקוד הפיזי פוגעת במידה ניכרת באיכות החיים. המטרה, באופן טבעי, היא לחזור מהר ככל האפשר לשגרה מלאה ובפרט לאימונים מלאים – פילאטיס שיקומי הוא כלי אפקטיבי להפליא בדרך להשגת המטרה.

מה כולל תהליך פילאטיס שיקומי?

שיקום באמצעות פילאטיס הוא תהליך טיפול מדויק ומותאם ספציפית לאדם. הבסיס הוא ביצוע תרגילים משיטת הפילאטיס אשר מאפשרים לשרירים, גידים ולמפרקים הרלוונטיים להשתקם. בנוסף, מתבצעת עבודה על תבניות תנועה שיפחיתו לחצים ועומסים. עבודה המשפיעה על היציבה, על שיווי המשקל, על הנשימה ועוד.
עוד מרכיב חשוב הוא הכוונה לביצוע תרגילים באופן עצמאי, בין מפגש למפגש. עבודה רציפה, וכמובן מדויקת בזכות ההדרכה, מובילה לתהליך יעיל במיוחד וניתן להגיע לתוצאות הרצויות בזמן קצר יותר.

למי מתאים שיקום באמצעות פילאטיס?

פילאטיס שיקומי הוא הפתרון המיטבי לכל מי שסובל או סובלת מפציעת ספורט. שיקום נכון אחרי פציעה, מכל סוג שהוא, בין אם קלה ובין אם חמורה, הוא מפתח קריטי להחזרת היכולות הפיזיות. שיפור הביטחון העצמי בגופנו, הנוחות וההנאה שבתנועה חופשית ונקייה מכאב. בזכות העבודה המקיפה המתבצעת בפילאטיס, על כלל מערכות הגוף, ניתן לחזור לשגרת אימונים יעילה ובטוחה.
גם אחרי מחנה אימונים תובעני, או תחרות מאתגרת במיוחד בהיבט הפיזי, הפילאטיס השיקומי מספק מענה נכון כאימון משלים. ספורטאים חובבים ומקצועיים משלבים את הפילאטיס כחלק משגרת האימונים. בין אם בזמן פציעה או כאב, או במהלך עונת הספורט.
התהליך מומלץ גם לאנשים עם בעיות רפואיות: כאבי גב תחתון, כאבי צוואר, כאבים במפרקים השונים ואוסטאופורוזיס. כמו כן, הטיפול מאד מתאים לאנשים הזקוקים לשיקום לאחר ניתוח.

למה פילאטיס אפקטיבית לשיקום אחרי פגיעה?

פציעת ספורט או כל פגיעה אחרת עלולה להוביל לכאב וכך לפגיעה בטווח התנועה. נזק נוסף הוא תפקוד ירוד של שרירים שונים בגוף. בחלק המקרים האדם יחפש דרכים לפצות על כל אלה. באמצעות תנועה שונה מהרגיל. תבניות התנועה החדשות עלולות ליצור יוצרות עומס יתר על חלקים שונים במערכת השריר-שלד. כמו כן, לפגיעה משנית לשרירים, רצועות, גידים ומפרקים. לאורך זמן עלול להיווצר גם כאב כרוני.
העבודה בפילאטיס השיקומי במכון פיזיותרפיה עוסקת בשורשי הבעיה. לכן ,הפתרון המתקבל עמוק וארוך טווח. עוד קודם לכן נבצע אבחון יסודי ומקיף. באמצעותו נזהה את שורשי הבעיה וכל הליקויים המחייבים התייחסות. גם לכך יש כמובן תרומה לאפקטיביות השיטה.

לחזור ל-100% פעילות במינימום זמן

במרכז לשיקום וספורט CONTACT תמצאו פיזיותרפיסטים מיומנים ובעלי ניסיון רב במתן טיפול פילאטיס שיקומי. הניסיון והבקיאות מתורגמים הן לאבחון מדויק לחלוטין. הן לתוכנית עבודה אופטימלית והן ליישום מוקפד שלה בכל שלב ושלב. היכולות המקצועיות הגבוהות של צוות קונטקט מסייעות לכל אדם לעבור את התהליך השיקומי בלי לחשוש. כידוע, לפן הנפשי יש משקל לא מבוטל ביכולת לחזור לשגרת אימונים ופעילות מלאה. לכן גם הידיעה שאתם בידיים הטובות ביותר שיש מעצימה את התועלת של השיקום באמצעות פילאטיס במרכז קונטקט. דגש מהותי נוסף מבחינתנו הוא חיבור אמיתי לכל אדם ויחס אישי חם – על-מנת שעוד לפני השיפור המשמעותי ביכולות הגופניות, התהליך עצמו יהפוך לחוויה נעימה.

פוסטים נוספים לקריאה

כאבי גב תחתון

מיתוסים על כאבי גב

שיקום לאחר תאונת דרכים

שיקום אורתופדי לאחר תאונת דרכים

טיפול בכאבי דורבן

טיפול בכאבי דורבן באמצעות גלי הלם

פציעות ספורט

טיפול בפציעות ספורט: גישה מקצועית של פיזיותרפיסט ספורט

טיפול בכאבי גב תחתון

טיפול בכאבי גב תחתון

פריצת דיסק

פריצת דיסק ובלט

הכנה לסקי

הכנה לעונת הסקי – ניתוח יכולות גופניות למניעת פציעות וחופשה בריאה

שיקום תנועתי

שיקום תנועתי

שחזור רצועה צולבת

ניתוח שחזור רצועה צולבת

שיקום באמצעות פילאטיס

פילאטיס שיקומי – לחזור ליכולות מלאות, בזמן קצר

אימון כושר שיקומי

אימון כושר שיקומי

שיקום פציעות ספורט

שיקום פציעות ספורט

פיזיותרפיסט ספורט

פיזיותרפיסט ספורט

גלי הלם

מה זה טיפול בגלי הלם?

טיפול וסטיבולרי

טיפול וסטיבולרי

× איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן